دلـنــشــیـن

... شبهای شعرخوانی من بی فروغ نیست

دلـنــشــیـن

... شبهای شعرخوانی من بی فروغ نیست

Sonnet 5

در طلب اینهمه اصرار نکن ... دیگر نه

قصه را باز تو تکرار نکن ... دیگر نه

گوشهایم پر پژواک دروغ است و ریا

بافریبی دگر اقرار نکن ... دیگر نه

لحظه ای از تب و تاب نفست بیرون رو

از گناهان دلت عار نکن ... دیگر نه

مرتکب می شوی هر روز به یک توبه ی نو

مثل یک عنصر فرار ، نکن ... دیگر نه

من که با حادثه ها از تو گذشتم دیدم

نشدی خسته ز انکار ، نکن ... دیگر نه

من کیم؟ تا که ببخشم ، تو برو خود را باش

کینه بر سینه ام انبار نکن ... دیگر نه

باشد از هرچه گذشتم که تو راضی باشی

عشق را بر دلم آوار نکن ... دیگر نه

حلقه حلقه به کمند تو گرفتارم باز

دست بر گردنم افسار نکن ... دیگر نه

 

مرضیه اوجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد